مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-28اقتصادي

فارس من| لزوم برخورد قاطع با تخریب کنندگان کندوهای عسل در نی ریز


به دنبال ثبت سوژه ای مبنی بر تخریب کندوهای عسل متعلق به کارآفرین نی ریزی، مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کردند پس از بازدید میدانی از محل حادثه و نمونه برداری انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، طبق سوژه بنیاد برکت اقدام به گرفتن وام و خرید این کندوهای زنبور عسل کرده بود و از این طریق امرار معاش می کرد و زندگی خود را می چرخاند.

تمام سرمایه یک خانواده و راه امرار معاش یک خانواده از بین رفته است و آه و ناله این خانواده تا دنیا، دنیا است پشت سر این افراد است.

از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواستاریم با جدیت به این موضوع رسیدگی کنند و نگذارند که حق مظلومی به ناجوانمردی خورده شود و خاطیان باید به سزای اعمال زشت خود برسند.

از بنیاد برکت هم خواهشمندیم که نهایت همکاری را با این جوان کارآفرین و متضرر به عمل بیاورند.

به دنبال این حادثه، مدیر جهاد کشاورزی نیریز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: از ابتدای امر، در جریان مشکلی که برای کارآفرین روستای حاجی آباد به وجود آمده بودیم و پس از بررسی موضوع، مکاتباتی با نیروی انتظامی و دادگستری داشتیم.

علیرضا بصیری ادامه داد: پس از اینکه مراتب گزارش شد، منتظر پاسخ مراجع قضایی و انتظامی هستیم و این مراجع با ضوابط خاص خود با متخلفان برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| لزوم برخورد قاطع با تخریب کنندگان کندوهای عسل در نی ریز

فارس من| لزوم برخورد قاطع با تخریب کنندگان کندوهای عسل در نی ریز